Zonnen bij Potato Head

14 augustus 2018 - Seminyak, Indonesië

De wekker stond vroeg, om half acht werden we wakker. Vandaag zouden we de hele dag bij een Beach Club in Seminyak gaan liggen. We hadden gelezen dat de bedjes snel op waren dus wilden we er voor openingstijd zijn. Om de dag goed te beginnen, namen we een lekker ontbijtje bij the Library. Dit is dezelfde tent als in Malang en dus wisten we dat het eten er goed moest zijn.

Na het ontbijt liepen we richting de beachclub wat ‘Potato Head’ heet. Het was een best lange wandeling en we kwamen gelukkig ruim op tijd aan. Ongeveer 25 minuten voor openingstijd stond er al een wachtrij. Er was een gelimiteerd aantal bedjes beschikbaar. Toen wij vooraan in de rij stonden, was er gelukkig nog een bedje vrij in de zon. Van de bedjes mag he gratis gebruik maken mits je voor een x bedrag aan eten en drinken besteld.

Om tien uur ging Potato Head open en we liepen naar binnen. Het gebouw had een soort arena-vorm en de buitenkant was gedecoreerd met gekleurde lammellendeurtjes. Het was een heel vrolijk gezicht. Eenmaal binnen gaven we ons nummertje aan een van de medewerkers die ons naar het bedje bracht. Een groot tweepersoonsbed met kussens, een parasol en grote handdoeken lag voor ons klaar.

Rond het middaguur kregen we honger en besteld bruscetta, zwart knoflookbrood en gerookte olijfjes. Het eten zag er voortreffelijk uit en smaakte heerlijk. De rest van de middag hebben we lekker liggen bakken en zijn een paar keer in het zwembad geplonsd. Er werd relaxte muziek gedraaid en de sfeer was top. Het personeel legde je graag in de watten.

Als avondeten bestelde we een pizza en genoten van de mooie zonsondergang. Na een laatste keer zwemmen lieten we ons opdrogen en gingen terug naar het hotel.

Op deze fijne dag af te sluiten hebben we nog wat cocktails gedronken. We hebben het spel 30 seconds gespeeld en enorm hard om elkaar gelachen over de slechte

algemene kennis die we beide hadden.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade